Nir Cohen

ההחלטה הראשונה שלנו עסקה בנושא אפיון המרחב שבו המטופל יתחיל את התרגול. מאחר והתרגול המשמעותי של ספיקל אמור להתרחש במרחבים מחיי היום יום כמו כיתה, מכולת, ראיון עבודה וכו' רצינו שהמרחב הראשון, מרחב הכניסה יהיה מרחב בטוח עבור המטופל, המרחב צריך להיות מספיק אטרקטיבי עבורו, מרחב גדול שיאפשר מספר פונקציות נוספות כגון : מרחב חברתי וירטואלי, אזור הגדרות אישיות ומרחב משחקים במציאות מדומה.

בסיעור מוחות שערכנו עם צוות קלינאי התקשורת וצוות הסטודיו עלו מספר אפשרויות למרחבים כאלו

  1. עליית גג בנויה מעץ, מלאה בחפצים עתיקים
  2. יחידת דיור עצמאית בבית
  3. גראז', מרחב שהיה ללא שינה
  4. סלון הבית

ההחלטה נפלה על מוסך ביתי בסגנון אמריקאי מאחר והמרחב הזה אישר לנו גישה מהירה לחצר, מרחב מספיק גדול וטבעי למשחקים, מאחר וקהל היעד של הפיילוט היה בעיקר נערים, אז יכולנו להוסיף מכונית מדליקה, שבהחלט תפסה את תשומת הלב שלהם ורובם נכנסו אליה, פונטציאל למשחק עתידי

את הגראז' עיצבנו כמו שאנחנו חלמנו שיהיה לנו כשהיינו צעירים, במרכז ספות ישנות וטלוויזיה, המקום שהחברה באים להיזרק ולראות משחק כדורסל או סתם לשחק באקס בוקס. מכונית ישנה של אבא שנמצאת חצי דרך בפנים. חצר פעילה עם כדורסל כמרחב שניתן לצאת ולשחרר אנרגיה, גם במציאות מדומה.