מומחים מסכימים שהלמידה דרך משחק היא המשמעותית ביותר, באמצעות משחקים פיזיים הילד מפתח יכולות מוטוריות, תפיסה מרחבית, כישורים חברתיים, דמיון ועוד. בשנים האחרונות עולם המשחקים עבר ברובו למרחב הדיגיטלי, ושם הילד רוצה להיות.

מטרה: חיבר בין העולם הוירטואלי (VR) לעולם המוחשי (הפיזי) בסביבת משחק משותפת על מנת להעצים את חווית המשחק והלמידה של השחקן.

ViewMagine
העולם הוירטואלי כבר כאן!

הזמינות ההולכת וגדלה של פלטפורמות  VR ו AR  מנגישה את המרחב הוירטואלי למגוון גדול של שימושים שעושים את ההבדל. אינסומניה סטודיו מפתחת תוכן ומודלים ב 3D המותאמים במיוחד עבור האפליקציה שלכם.

אל תישארו מאחור, צרו קשר עוד היום וראו איך אתם מקפיצים את החברה שלכם קדימה.

פיתוח יכולות של מוטוריקה עדינה, תפיסה מרחבית, ולוגיקה דרך משחק המשלב בין העולמות.

קהל יעד: ילדים בגילאים 4-7.
תהליך משחק: הילד מתכנן ומרכיב מסלול לרכבת צעצוע בעולם המוחשי, המערכת הוירטואלית מזהה את המסלול שהוא בנה ומקימה עבורו מסלול מקביל בעולם הוירטואלי. בסיום התהליך הילד הוא נהג הקטר במסלול שהוא תכנן והרכיב.
שלב הבא: פיתוח תוכן מעשיר במרחב הוירטואלי, הגדלת מגוון האלמנטים ברכבת הצעצוע.

הפרויקט נעשה במסגרת התואר השני בעיצוב תעשייתי - טכנולוגי בבצלאל. בשיתוף עם
אבנר בנדהיים, גיא צ'רני ועמרי קליין המדהימים.

Case Study

מציאות מדומה / Virtual Reality