• Nir Cohen

Triplets

עיצוב ופיתוח חוויה אינטראקטיבית עבור תערוכת 100 שנים לבאוהאוס - מוזיאון ישראל 2019. בשיתוף ניצן כהן, שלומי יוסף וים מטרסו.


בעיצוב חוויה עבור מוזיאונים ותערוכות יש גם מספר "חוקי יסוד" של עשה ואל תעשה.


בטריפלטס, מיצג אינטראקטיבי שהוצג באגף הנוער במוזיאון ישראל (עד 07/2019) שברנו את רוב החוקים האלו והמיצג מצליח לרגש ולמלא בצעקות שמחה את אגף הנוער.



"אנחנו רוצים שהדמויות ישחקו עם הצופים"

היצירה המשותפת עם ים, שלומי וניצן הובילה לסיעורי מחות אל תוך הלילה [לנו באינסומניה אין בעיה עם זה :) ] עד שהצלחנו לפצח את החוויה ולהתאים אותה לחלום שלהם.

האנימציות המדהימות ששלומי יצר מטיילות ורוקדות על הגריד שים עיצבה וניצן אייר והן מגיבות לרעש בסביבה הקרובה של המייצג.


נכון, מורכב ומאתגר לעצב חוויה אינטראקטיבית כשאינך יכול לשלוט על הטריגר שמפעיל אותה, אנחנו באינסומניה מאמינים שאם יודעים מה יכול להפתיע אז זו כבל לא הפתעה.






ולכן בפיתוח האינטראקציה עבור טריפלטס הוספנו ממשק משתמש ואקולייזר עם יכולת שליטה וכיול של פרמטרים המתקבלים מהמיקרופון, בדרך זאת הצלחנו לדייק את החוויה בזמן ההתקנה ואחרי שלמדנו את התנהגות גלי הקול במרחב של התצוגה.





כאלה אנחנו באינסומניה, אוהבים לאתגר את עצמנו.

אנחנו מתמחים בפיתוח אינטראקציה וחוויה עבור מרחבים משולבי טכנולוגיה. הסטודיו מלווה אמנים ויוצרים מתחילת התהליך עד להטמעה ותחזוקה במהלך ההרצה של המיצג.




האפליקציה פותחה על Unity2D ומיקרופון condenser לקליטת קול מסביבת המייצג

אקולייזר שליטה שפותח על ידי הצוות הוטמע באפליקציה

3 מקרני קיר בחדר ח של 3X3 מטר


אנימציה: שלומי יוסף

עיצוב מרחב: ים מטרסו

איור מרחב: ניצן כהן

תכנות Unity: עומר צדוק

עיצוב אינטראקציה - ניר כהן

פיתוח אפליקציה - אינסומניה סטודיו.


הצוות של אינסומניה מפתח ויוצר עם הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר על מנת להעניק חוויה יוצאת דופן וייחודית במרחב היצירה.


רוצים להעיר את האמנות שלכם לחיים? רוצים להוסיף עומק וייחודיות לחוויה עבור המבקרים \ צופים? נשמח לשמוע ולעזור



פוסטים אחרונים

הצג הכול