• Nir Cohen

“חישבוניה"

מרחב למידה במציאות רבודה מבוסס על חיבור בין מוחשי לוירטואלי


חישבוניה הינה כלי למידה היברידי המחבר את המרחב הוירטואלי למרחב המוחשי. החיבור יוצר מרחב למידה עשיר וחוויתי המגרה את הסקרנות של התלמיד.ה ומעודד אותם לחקור ולהתנסות.


מרחב הלמידה החדש שנוצר באמצעות חיבור בין המרחבים כמו שהוא בא לידי ביטוי בחישבוניה מנגיש את אינטילגנציית הלמידה מבוססת לוגיקה דרך שתי אינטילגנציות למידה אחרות ויזואליות וטקטליות. הקישור הזה מהווה גשר חוויתי מעודד למידה והתנסות פעילה.



מציאות רבודה הינה טכנולוגיה בשלבי פיתוח כשכל ענקיות הטכנולוגיה משקיעות סכומי עתק במרוץ לפיצוח ופיתוח הדור הבא של 'הטלפון החכם'. מתי זה יקרה? יותר מהר ממה שכולם חושבים וגם יותר לאט מהצפי של האופטימיים שבחבורה.

האם זאת תהיה עדשת מגע על הרשתית שתציג לנו את התוכן הדיגיטלי הרלוונטי או משקפיים אופנתיות עם הלוגו של התפוח? לכולם ברור שהראשונה שתכבוש את השוק תקבל גישה מטורפת למידע שהמשתמשים יעבירו לה בחפץ לב.

חשוב לזכור שיחד עם התקדמות הפיתוח הטכנולוגי נדרש לפתח תוכן מותאם שיעודד ויזמין את המשתמשים להמשיך להשתמש מעבר להייפ האופנתי.

וזה המקום שאנחנו שואפים אליו באינסומניה.

החיבור בין המרחב הפיזי (העולם) לבין המרחב הדיגיטלי (וירטואלי) מרתק אותנו בסטודיו.

מציאות רבודה על כל גווניה הינה מרחב יצירה היברידי ייחודי שנמצא בחיתוליו ובמיוחד בתחום פיתוח תוכן ועיצוב חווית משתמש איכותית.


במהלך השנים פיתחנו בסטודיו מספר אבי טיפוס לביצוע מחקר ולמידה מהם קווי היסוד בעיצוב אינטראקציות עבור מציאות רבודה.

אנחנו מתמקדים בעיקר במחקר עיצוב בדגש על עיצוב חוויות ואינטראקציות בהם שינוי או תנועה של אובייקטים במרחב המוחשי משפיעים על המתרחש במרחב הדיגיטלי.


פוסטים אחרונים

הצג הכול